2014年7月12日 星期六

Spanish Banks Mud Flats Walk

今個weekend好忙, 昨天同朋友行完山, 今日又join咗MEETUP group的function.  今次我確定呢個Group係容易先參加.  Spanish Banks係温哥華市中心的沙灘.

今日係星期六, 海灘熱鬧好多


  好多人玩風帆
 要水退先可以行到海中心, D海草滑潺潺有D嘔心
 再行出一點就可摸到船身
 呢個海灘比狗游多過人游, 
加國的水好凍我估我响呢邊唔會有機會落水


行完都3點幾, 我哋渣車去咗Kitsilano的Sunshine Diner食lunch
我個Mushroom Burger好正


本來第4街有個festival但因為真係攰到行唔到, 所以直接返屋企.  
前所未有地一入到屋坐上沙發度就瞓咗, 原來行沙灘係攰咁多.

沒有留言:

張貼留言