2013年10月10日 星期四

比泰國領事館攪到一舊雲

收到泰國領事館通知簽証巳經批出, 第二日立即去領取.
因為我病了幾日, 一直無睇簽証的內容.  今日身體精神好些, 就確認一下簽証的內容.

吓.........  點解個Enter before date 日期唔同呢?  我要3個月內入境?
左邊係我的VISA, 右邊係我老公的VISA

領事館人員告訴我老公他要三個月內入境, 但老公的VISA上是明明說下年2014年十月八日前入境?  唔明?

另, 我的VISA是SINGLE ENTRY, 所以我明白每次出境泰國時我需要申請RE-ENTRY PERMIT, 但我老公申請的係MULTIPLE ENTITIES VISA, 領事館人員說他可以多次出入泰國境, 那他每次出境還需要申請RE-ENTRY PERMIT嗎?

沒有留言:

張貼留言