2013年10月15日 星期二

詢問過駐香港泰國領事館, 仲暈!!!!!!!!

今日打電話到領事館詢問有關我老公入境日期, 以下是我們的對話 :







(我) : 你好, 我先生剛剛拿到OA簽証, 想確認一下他是否一定要簽証發出後3個月內入境呢.
(泰) : 是, 他一定要簽証發出後3個月內入境!
(我) : 那簽証上的ENTER BEFORE DATE : 9 Oct 2014是什麼意思呢?
(泰) : 那是簽証的EXPIRY DATE
(我) : 那為可一定要在發証後3個月去呢?  我是否可以在2014年中入境都可以呢?
(泰) : 泰國那邊成日改例, 你最好問泰國那邊移民局?
(我) : 下... 泰國那邊?  心想"我哋都未入境點問". 另, 我先生的簽証是"MULTI ENTRIES", 是否每次出境都不需要再申請RE-ENTRY PERMIT?
(泰) : 應該要?  你至好問返泰國那邊的移民局.
(我) : ???  心想點解可以乜都唔知?  另再想問, 有關OA VISA是否可以在簽証頭6個月內把香港的生活用品免稅寄到泰國?
(泰) : 我哋唔清楚, 你至好問返泰國移民局?
(我) : ?????? !!!!!!!! ??????  好唔該

我真想問, 他們究竟有什麼資料是可以提供呢? 如果他們什麼資料也沒有, 為什麼不叫我們到泰國才辨簽証呢.  今次電話是白打的!

我想信到泰國後會不斷接觸呢類的事情, 一定要放開心情.

沒有留言:

張貼留言