2014年6月18日 星期三

Camping at Porteau Cove Provincial Park

Porteau Cove Provincial Park離Downtown Vancouver大約1小時車程, 比較受歡迎的營地, 營地可綱上預約(當然要收手續費). 營地設備齊全, 有Fire Pit, Picnic Table, 每個個別營地有電供應, 方便有RV的人仕.

好幸運, 我Book到海邊的營地, 環境一流

 剛水退, 海灘上全部都係青口, 因為朋友提醒我呢度的水曾經受到污染所以唔敢食, 否則一定白酒煮青口

呢個特價8人2房營算係咁啦, 當日咁大風佢都頂得住.  
戶外用品都係美國買又平又多款式

無紮營近30年都記得大約點整, 當然咁大個營要2個人合力整啦, 
加埋吹氣床一流

我哋個營好SHARP





好大的樹根呀!
加拿大的公園好多時都會見到好多倒下的大樹

好多營友都會裝飾下自己的營地
如果我哋都有架RV就好啦

晚飯時間到, 但個太陽仲未有落山的意思
自己醃韓式KALBI, 正!


仲有韓式豬腩肉及雞肶菇
原來真係咁好味, 唔怪D韓劇內面成日食啦

仲有韓式沙律

等到十點先天黑, 因為無快門線所以練習下點用部電話控制部相機先,比我玩到真正影相時部電話又唔夠電

電話又無電, 又無快門線, 唯有用手續張續按快門, 咁星軌一定無望啦

用18張相夾出來的星軌相就變成蟲仔囉 - 失望


沒有留言:

張貼留言