2014年6月15日 星期日

Pack for Camping

由細到大都好鐘意戶外活動,細時可惜屋企人無時間帶我週圍去,到中學有女童軍,我就即時加入。每逢有人攪露營或宿營我都一定參加。其實香港的天氣並不適合露營。
今天的我一樣咁鐘意戶外活動。 温哥華呢邊的天氣好舒服及campsites的設備完善,所以book咗一晚試玩,唯一擔心有熊人。之後打算訓練貓仔適應戶外生活後, 下次帶埋貓仔一齊去長些時間, 呢邊仲可帶單車及船仔續個省去玩。
加國的露營用品比美國貴及種類少,今次買少少基本用品先,遲些過美國才買。 本打算平平地買個4-6人營,但見這個8人營剛做特價,仲有2間房,貓仔一間房,我哋一間房,仲可以放後下我哋的queen size吹氣床,呢邊去露營都可以好舒服。
另仲買咗呢個screen house, 呢邊都好多蚊,有呢個食飯都舒服d.  响屋企試吓2個新玩具先。。。。。
嘩。。。。個營太大,屋企唔夠大試營tim.

2 則留言: