2012年6月11日 星期一

Mexico 2012 June 11 (Day 4) Mexico City

昨天無時間, 今日一早起身就去人類學博物館.  記得三毛講過一生人有三個一定要去的博物館, 墨西哥的人類學博物館Museo Nacional de Antropologia係其中之一.


人類學博物館 Museo Nacional de Antropologia
今日星期一, 本來係唔洗錢, 但入門口的售票員一定要我哋比錢, 不過墨西哥博物館的入場費係好平的, 而呢個博物館係好值得比錢入場的.

我响博物館影咗好多相,放一D我比較鍾意出來



 左下角的石彫係用來放祭品的心臟
 喱個就係HARRY POTTER入面講的球賽龍門
 
  好多人誤會咗呢個叫AZTEC月曆, 其實佢叫做Stone of the Sun

 呢個頂係用來收集雨水
然後就由中間呢支管帶到地下, 循環再用. 好環保
行完考古博物館, 過對面馬路去返ZOCALO.  因為安全起見我哋無坐的士, 選擇搭巴士.
巴士駛到一半, 因為示威要繞道, 好在有地圖,幾驚唔識落車呀.
 呢張相我唔係影斜咗, 係個地唔平.  你可以睇到後面敎堂的門柜唔係垂直架.
  
好古典的中央郵局Palacio Postal
買郵票的櫃位, 可惜當日買記念郵票的櫃位無開
 

 國家藝術館 Palacio de Bellas Artes
個屋頂在太陽下真係好靚, 好似會發光同變色咁
美術館外好多雕塑好靚架, 晚上仲有民族歌舞, 可惜今晚約咗人食飯
入面都好靚
因為太肚餓, 所以係美術館入面食個LATE LUNCH,幾好味架
  

因為時間關係, 坐地鐡返NATIONAL STADIUM.
地鐡站有D似法國的地鐡, 車入面又係有人賣CD啦, 報紙, 亦有利用小朋友問你攞錢, 
不過放心佢哋唔係好似印度及以前大陸的小朋友咁拉住你, 佢會放個心心貼紙在你大腿, 之後你比錢佢, 佢就比咗個貼紙你, 否則佢就會來收返個貼紙.
但至離譜係地鐡入面無冷氣, 仲要係開窗架.  不過你又唔會聞到周圍有臭汗味架喎, 佢哋個個都好注重打扮架喎.  放心!
 


















沒有留言:

張貼留言