2012年6月14日 星期四

Mexico 2012 June 14 (Day 7) Oaxaca

Oaxaca

昨晚間酒店麻麻地, 今日換咗呢間綱上推薦的小酒店.  個門口就麻麻地, 入到去好有特色.  外國客比較多.  每間房都面對花園, 雖然房間不大, 但清潔, 舒適. 一定會再住的酒店.



Hotel Las Golondrinas
 




房間雖少, 但清潔, 舒適, 價錢非常合埋.  600PESO
放下行埋, 我哋即刻買來回車票到Monte Alban (40 peso)


Monte Alban (聯合國文化遺產)
由Oaxaca市中心坐車二十分鐘就到了
  
Mercado 20 de Noviembre 
衣服, 鞋, 紀念品通通都有.  仲有好多食店, 燒肉檔特別多,檔檔都好清潔.
2位呀姐好攪笑咁同我老公講我好想食, 叫我老公請我食.  
咁我實在好想試, 咁就坐低食咗少少, 但唔好味, 牛內好實, 腸更加難食.


食飽後到Centro Culture Santo Domingo附近週圍行.  幾條街都係商店.

Santo Domingo
墨西哥大部份的敎堂都好靚, 呢間亦唔例外
 
 

 

就到晚飯時間, 我哋出返ZOCALO
入夜後, 見到好多老人家在廣場跳舞, 好温馨浪漫.
Oaxaca入夜似乎更加熱鬧, 在Zocalo廣場上好多小販及有樂隊演奏, 好多人聽到音樂就即時起舞


廣場上的餐廳
 我哋亦都到廣場上2樓一間朋友介紹的的餐廳
 La Casita de la Abuela
在做Tortilla
呢個叫Mole Negro, 係Oaxaca的特色食品, 係由朱古力(可可)及香料做成的汁, 一定要試
呢個係燒肉, 同今日下午食的差不多
由餐廳望出去的景色
 真想唔到Oaxaca真係越夜越精彩, 小販都開到好夜.  飯後个更多小販賣甜品, 水果.
成個蛋榚攞出來賣架

其他在OAXACA不要錯過的食品有以下:
  • Mezcal (酒)
  • Quesillo (Cheese)
  • Tasajo (Beef)
  • Chapulines (grasshopper)
  • Tlayuda (Tortilla)



沒有留言:

張貼留言