2012年6月18日 星期一

Mexico 2012 June 18 (Day 11) - Merida

Uxmal - 世界文化遺產之一
由P今日早上06:00巳經到咗酒店, 但因為酒店太full, 無房比我哋, 咁我哋週圍去逛吓, 點知比我哋揾到一間租車公司比上網平好多.  因為之前我哋想租車自由行, 但因為由於唔同地點還車好貴, m再加上綱上D人講响墨西哥渣車至怕係比警察勒索錢金, 所以我哋就打消念頭. 咁我哋即刻攞車, 還車响Cancun.  一路上我哋一見到警察都好驚, 好彩無事咋.
我係用Easy Way Rent a Car



雖然佢無Chicken Itza 咁出名, 但我比較喜歡呢度.  最主要係無咁多遊客.

魔術師金字塔
呢個金字塔同其他有d唔係好同.  我至喜歡呢個修女四合院

球場- 係唔少得的建築物




Calle 55 #499 Between 60 and 58 Centre
玩完返去巳經好夜, 佢哋UPGRADE咗我哋去一個可瞓5個人的房, 仲有PANTRY, 但我哋得2個人.
呢間酒店真係好住得過. 價錢好合埋, 地點方便又舒服, 個SHOWER好大, 正.
但呢間酒店好受歡迎, 所以要早一D訂房呀 (泊車要比錢, 但同老細TOM講吓價可能會平一D).
Merida越夜越美麗
本來想食呢間1907開業的雪榚店, 但太飽無食到
 
食咗呢間又貴又超唔好食的餐廳, 嚟咗咁多日呢間係至唔好食架.
其實成條街好多選擇架.

沒有留言:

張貼留言