2012年6月16日 星期六

Mexico 2012 June 16 (Day 9) San Cristobal de las Casas

San Cristobal de las Casas

坐咗12時間後, 到咗殖民小鎮San Cristobal de las Casas.  响墨西哥中部見到的墨西哥人好多都係白種人, 而呢個殖民小鎮見到好多本土人,比較黑.

 之前巳經通知酒店我哋會好早到,所以咁早到都可以Check in到. 
由車站坐的士都係30peso左右.
400peso一晚, OK啦, 清潔.


太早無乜嘢睇,去咗旅客中心問吓有關去Chamula及Zinacantan 2個村的車站, 但佢哋提意我跟團.  因為我無本Lonely planet 在手, 無法.  
每日9:00左右就有人在呢個敎堂前兜客架
 唔係好記得, 好似一個人170peso左右, 當日得我哋2個, 私家團.
Chamula是個自治城市,他們有自己的警察系統、管理階級和法律/監獄系統
 本土文字, 唔係西班牙文
 當地女生, 我好遠影佢哋
這間教堂目前沒有任何神父,因為當地人覺得神父帶來的教義與當地人格格不入便驅逐了神父,但教堂內依舊有十字架和聖徒及耶穌的畫像/雕像. 

因為敎堂內不準影相, 敎堂內人們坐在地上圍著五顏六色的蠟燭, 有些人帶生隻雞準備在敎堂內殺雞獻祭.  我見有一個男生病重, 我應為一定要到醫院, 但他們把獻祭的雞在男孩身上掃來掃去, 之後把雞頸一擰, 我唔想再睇落去.  不同顏色蠟燭代表不同的願望或是解除不同的罪孽而最常見的蠟燭顏色是照玉米顏色而來的紅黃綠黑白
 呢個廣場係在墨西哥咁耐覺得比較不清潔的地方
Zinacantan, 這個村落比較清潔
剛剛有婚禮
各位賓客都會穿上傳統服飾

 在做傳統服飾






沒有留言:

張貼留言