2012年6月13日 星期三

Mexico 2012 June 13 (Day 6) Puebla

昨晚終於可以好舒服咁沖返個好熱的熱水涼.  之前幾日可能間屋太大, D熱水唔係好熱.  今日一早, 佢老婆整咗一個好豐富的早餐比我哋, 至開心係可以試到當地人整的特色食品.  本來佢老公要返工, 點知為咗倍我哋無返到, 真係唔好意思.

好鍾意佢屋企入門口的位置, 有一個SKYLIGHT彩光度極高
中間果個第一次食, 而杧果就有2個品種
佢哋叫咗個由OAXACA來的工人做咗呢個係辣湯雞蛋, 好特別同好香辣椒味,  超好味. 
San Franciso Acatepec
San Franciso Acatepec外面全部係用陶瓷磚舖成
San Franciso Acatepec入面真係好靚.
San Franciso Acatepec天花
Puebla附近有幾個火山, 呢度係2個
Santa Maria Tonantzintla
Santa Maria Tonantzintla入面都好靚架
Santa Maria Tonantzintla天花
牆身的磁磚 - PUEBLA敎堂外牆多數會舖上磁磚, 因為呢個地方係出產陶瓷的

The Great Pyramid of Cholua係响Puebla的西面, 
呢個地方原本係金字塔, 但西班牙人蓋咗個金字塔後, 响上面起咗一間敎堂
遠望San Gabriel Monastery
敎堂下的金字塔

今日我無時間去陶瓷街, 咁佢哋介紹我去呢間幾出名的店, 响度買的陶瓷器係有証書的.  起初我好驚好貴, 原來係好實惠. 一入到店內, 就聽到好青翠的BE RI BA RA的聲, 問店主, 原來剛燒起的陶瓷係會發出呢個聲音, 好好聽.  佢老婆又買咗份記念品比我,真係唔好意思.




我哋去咗MARIOTT PUEBLA HOTEL LUNCH, 今次我哋一定要 請返佢哋一家食啦.
下午要坐巴士到下一個市 - OAXACA. 車程大約4.5小時
墨西哥的長途巴士係好舒適, 亦好方便, 基本上可以覆蓋所有觀光地點.  而今次我哋坐的ADO GL, 係比較豪華的巴士, 坐位比較濶.  巴士上的TOILET都十分清潔, 連我都敢去.











到咗OAXACA巳經差不多十點, 又有行埋唔想拖住行石春路, 所以坐的士入城.  問價後30PESO
睇咗咁多敎堂, 明天應該可以休息吓









Hotel Aitana Oaxaca 呢間係上綱訂的酒店要成US$80元, 真係好貴, 仲要麻麻地好, 所以第二日即換酒店
就係呢個花園, 以為間酒店好得.  講真我覺後佢只值至多US$55.







沒有留言:

張貼留言